Skolan

Hej hej

Just nu sitter jag på skolan. Är hur trött som helst. Kom in till stan i morse. Har sovit äckligt dåligt i natt, har vaknat 2 gånger i timmen sen kl 23.00 igår. Känns inte som om jag sovit någonting alls i natt. Men men, sitter ju iaf på skolan så de är ju bra.

I Fredags så kom jag lite försent på skolan på grund av lite olika anledningar :P Sen satte jag mig på bussen hem till mamma och pappa och gosade med Novalie gumman :)
Sen kollade jag på TV, sen la ja mig och sov.

I Lördags så vaknade jag kl 9.00 av att pappa väckte mig, hoppade in i duschen och gjorde mig klar sen for vi till Sundsvall.
Vi hälsade på pappas moster, så skulle vi hälsa på Hasse och Linda men dom var tydligen i London, så vi for upp på Södra stadsberget och hälsade på Zanna som var där med Allt för byn gänget. Kollade på utsikten och den var enorm, vart jätte yr och konstig när ja va där uppe :p
Sen for vi hem.
Så bestämde vi oss för att grilla, men jag och mamma råkade köpa fel kött och de blev skit äckligt :P
Sen var det robinsn sen sova.

Igår när jag vakande så gick jag till Inger, vi satt ute i solen i 5 timmar coh spelade kort, ser ut som en kräfta idag:P Sen gick jag Zanna och Inger på Pizzerian coh käkade, gott gott.
Sen upp till Bengan och Gunilla och spela plump, och jag vann :) Sen så hem till Inger och spela klart Rummyn, jag förlorade =/ haha.
Sen hem coh duscha sen sova.

Idag efter skolan ska jag hem coh städa för Morfar och Monica kommer in senare, och vi hann inte städa förra veckan så :p Sen blie middag med dom någonstans :) Sen lite plugg, sen sova, och så är jag ju ledig i morgon :D
Så jag tänkte ta med mig Morfar och Monica på Rusta och handla lite,

Idag gå jag in i v. 27. De är sjukt vad tiden går fort, snart sitter jag här med min lilla bebis :) Åh vad jag längtar!
Och den lilla sparkar på som bara den :)

Näe nu ska ja ta å plugga lite kanske. :P

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0