Sjukt

Hej hej

I morse vaknade jag av att klockan ringde som vanligt kl 7.00, klev upp och gjorde mig klar inför skoldagen.
När jag kom på skolan så satte vi igång att jobba på en gång, efter ett tag så började jag svettas som fan, det rann typ efter ryggen, mitt linne blev fuktigt och jag var helt blöt i pannan. Jag trodde det snart skulle gå över, men icke, det blev bara värre och värre. När jag trodde att jag skulle svimma så va jag tvungen att resa på mig, så jag gick ut från klassrummet, ringde mamma och gick in på toaletten. Jag var kritvit i ansiktet och jätte svettig, sa till mamma att det kändes som om jag höll på att svimma, hon sa att jag skulle tvätta ansiktet i kallt vatten och lugna ner mig, så jag gjorde det, drack vatten och åt ett äpple, sen gick jag in i klassrummet igen och jag blev inge bättre. Jag gick fram till Uffe och sa att jag mådde jätte dåligt, jo du ser väldigt blek ut sa han, så packade jag ihop mina saker och gick till bussen.

När jag kom hem så duschade av kroppen sen somnade jag en stund. Skulle ringa BM, men glömde helt bort det. Efter ett tag blev jag jätte illamående.
Men började känna mig lite bättre efter några timmars vila framför en film, så jag åkte ner på Willys som jag hade bestämt med Niklas så handlade vi, sen så åkte vi hem och började med maten. Tacos blev det idag, jätte gott :) Sara kom även hit och åt.
Men efter maten så blev jag så sjukt mätt, fick jätte ont i magen. Men efter ett tag så gick jag och Sara och köpte varsinn glass, jag åt inte mycket på den, va inte alls nå bra i magen, inte nu heller är jag det. Niklas fick min glass och blev väl överlycklig för de kan ja tänka mig :P

Sen kollade jag och Sara på Rent Hus, sen åkte hon hem coh jag gick och duschade och nu sitter jag här och ska börja plugga lite smått.

När Sara nästan precis hade kommit hem så kommer hon på att hon glömt sin nyckel till hennes skåp på skolan, så hon måste åka hit igen, stackarn <3 Så hon kommer väl snart hit igen en snabbis och sen ker hon igen :P

I morgon tänkte jag stanna kvar efter skolan och jobba med lite saker jag ligger efter med. Så ska jag kanske gå ner till Jan och Anette så hon få hjälpa mig med min engelska uppgift, bara hon är hemma så. Annars blir det en snabb städning här hemma som jag dock inte hann eller orkade med idag.

Näe nu ska jag börja plugga lite.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0