Sävar!

Hej hej

Just nu sitter jag i Sävar, utanför Umeå. Jag och mamma åkte hit i morse, jag körde till Övik :) Sen körde mamma därifrån, hon ville oxå köra nybilen lite :P
När vi kom fram så packade vi in allting, sen for vi och handlade och så, och nu väntar vi på att Camilla ska komma hem så vi kan beställa mat :) Sen är det de Okända och sen ska jag sova, är så trött :)

Igår så vaknade jag innan klockan ringde, jag vaknade 08.15, och då säger mamma att Johan är på väg hit, jaga tänker jag, svårt att fråga mig först. Men men..
Jag hade fått 2 sms så hade han ringt några gånger kvällen innan man jag sov då, så han bestämde med mamma att han skulle komma och följa med till BM.
Ja, jag har aldrig sett en människa så nervös någon gång tror jag. Men ja, du följde ju med iaf, men jag vill inte att du ska följa med nå mer nu.
Du satt ju bara där i ett hörn och kunde ju inte svara på någonting BM frågade dig om. Men men.. Du sa att du berättat för dina föräldrar, jag trodde dig inte, men sen när jag ringde din mamma så hade du ju berättat.
Jag kände mig iaf duktig som ringde och pratade med din mamma, men det jag inte förstår är varför hon ska ringa min mamma, de är väl mig hon ska prata med eller? Men men..

Och du har ingen rätt att följa med mer som du säger.
Igår gjorde du bort dig så jävla mycket så nu svarar jag inte på dina sms mer, vill du någonting framöver kan du ringa mig, om du nu vågar.

Jag va och kollade på en lägenhet igår, den på Lingränd, den var jätte fint och jag kände verkligen att jag trivdes där, så nu har jag bestämt mig att jag ska ta den :) Få se om jag får flytta in innan 1 Juli eller hur det blir :)

Näe nu ska jag vänta in Camilla, jag håller på att hungra ihjäl!

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0