Påskafton = Påskägg =)

Hej hej

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, har övningskört med pappa hela förmiddagen. Och nu ska jag snart börja hjälpa pappa med dukningen och maten, vi ska ha massa folk på middag ikväll. Vi ska grilla för första gången i år :) Åh vad gott det ska bli!

Igår så gjorde jag inte så mycket, körde lite bil, va ute och gick och sen kollade jag på TV, Talang. Sen gick jag hem och la mig och sov. Fick ju även höra historian om Fredags natten. Jag säger bara herregud, mamma till 1 barn och bete sig sådär så en människa få åka in på akuten och sy och den andra ha nå jävla rivsår på halsen efter dig. Tykcer iaf synd om Emma och Diana.
Va även till Solle med Zanna och Jocke igår för att hämta Per.

Fullt hus är det här :)

Haha det verkar som om du haft 2 tjejer på en gång, de verkar ju moget. Du vet, du som pratar om att du är så mogen för din ålder. Haha!!!

Få se om du dyker upp på Tisdag nu då. Gör du inte det behöver du aldrig mer höra av dig heller.

/Malin Håkansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja det är ju synd om hon som BAD om det och verkligen tiggde om det. Som inte ens var inblandad utan endast var ute efter bråka HELA kvällen.

2009-04-11 @ 20:00:08
Postat av: Diana

Ja även om man ber om det så hoppar man ändå inte på folk, skulle en brud komma och tigga om stryk så nå fan visar jag mig bättre och skiter i bruden. Men min fråga vad fan gjorde jag som klassas som att jag var ute efter bråk? vad i helvete gjorde jag?

2009-04-12 @ 14:48:24
URL: http://diaaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0