Östersund

Hej hej

Idag när jag vaknade så var lilla gllungen hos oss :) Så jag tog henne till sängen och myste med henne tills hon somnade :)
Sen så duschade jag och packa och så, sen satte jag mig i bilen med mamma och körde in till stan. Snäll hon som ville skjutsa in mig :) Gick bra att köra iaf.
Vi åkte till lägenehetn och lämnade av packningen och hämtade Niklas. Sen vidare på MAX för att käka, sen så åkte vi på Willys och handlade.
Där håller dom på att bygga om, så de tog tid innan vi hittade det vi skulle ha. Sen åkte vi till lägenheten och packade upp allting och mamma åkte hem, och nu ligger jag här.

Ingen aning om vad som händer ikväll, ska väl duscha och kolla på TV, sen äre sängen eftersom att det är skola i morgon.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0