Hemma igen

Hej hej

Nu är jag hemma igen. Åkte idag vid halv 1 tiden, och va hemma runt halv 4. Gick bra att köra :)
När jag kom hem så var det middag, sen åkte vi och hälsade på Magnus och tvillingarna från lule, spelade lite kort och så. Sen hem till Zanna och kolla på Robinsson, och sen lite mer kortspel med henne och Per.
Sen hem för att sova, men ringde Jennifer, så vi har pratat bra länge, har ju inte prata på  hela lovet så :P

Någonting jag inte förstår är vad folk har emot att jag ska bo kvar på hammarn nu den första tiden med bebisen, och sen att de är fel att bo på Lingränd, de är väl ändå jag som ska bo och trivas där eller?`
Visst, om jag istället skulle flytta till Östersund skulle jag bli mer självständig, inte haft så mycket hjälp som det finns här på hammarn.
Men om jag nu vill bo här på hammarn, och på Lingränd så snälla låt mig göra det. Jag tror att folk säger som dom gör för att dom kanske inte har samma komtakt med deras familj och släkt. Jag älskar att umgås med min familj och släkt, och har dom på hammarn, så varför ska jag flytta ifrån dom jag älskar? Och flytta där ja knappt känner någon?
Klart jag inte kommer bo kvar på hammarn hela livet, finns ju ingen framtid här, inga jobb heller.

Jag bestämmet ju själv hur självständig jag ska vara även fast ja bor kvar här, och hur mycket hjälp jag vill ha osv.
Så snälla, sluta bry er om mitt liv.
Det är jag som ska trivas, inte ni!

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0