Funderingar

Hej hej

Idag har jag varit ledig. Och det var skönt, jag vaknade halv 12 idag, va väldigt längesen jag sov så länge.
Va ner på stan idag och träffade Diana, och käkade med henne :)
Så diskade jag det höga berget av disk här hemma, plus att jag startade en tvättmaskin. Skulle ha dammsugit oxå men de har jag inte haft ork eller tid till idag så det få bli i morgon, så skulle jag ha plugga som ja tänkte börja med nu, så ska jag tvätta håret, sen sova!

Igår ringde mamma och sa att soc tipsat om en annan lägenhet ja kunde kolla på oxå, det är en 3a som ska helrenoveras. Kan vara skönt att ha en 3a samtidigt som ja är lite skeptisk till att kolla på den, men ska iaf ge den en chans. Men det bli inte fören någon gång i maj.
Jag får panik när jag inte vet vart jag ska bo och när jag inte köpt allting som behöver köpas. Men jag hoppas det hinns med det oxå.

Idag skickade du ett sms. Jag började bara skratta när jag såg att det var ifrån dig, vad är det du inte förstår? Jag sa klart och tydligt till dig att jag inte tänker svara på nå mer sms som du skickar, vill du någonting så kan du ringa mig.
Varför ska jag svara när du skriver sms, du skickar ju bara vidare mina sms till din syster, och det nöjet ska ni inte få.
Jag undrar när du ska växa upp, du är fan 21 jävla år, snälla börja visa det. Du ska bli pappa för fan!

Nu måste jag gå och tvätta hårt, sen plugga.
I morgon äre skola hela dagen lång, sen på Willys och handla, hem och göra tacos :)

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0