Fredag

Hej hej

Idag vaknade jag kl 10.00, så åt vi frukost, sen var det lite slapp innan vi gick ut och gick med hundarna :)
Sen åkte vi och handlade, och nu sitter vi och gruvar oss för att börja med maten :P Idag blir det iaf tacos :)

Ikväll är det Talang :)

I morgon så åker vi hem igen, då blir det till att tvätta och packa, och på Söndag så ska mamma skjutsa in mig till stan :) Så då får jag köra lite mer bil!

På sista April så ska vi åka till fjällen. Jag, Mamma, Pappa. Zanna, Per, Novalie, Farfar och Indra, de ska bli mysigt det :) Då ska jag ta massa kort och köra skoter :)
Så nu kommer jag bara gå veckan som kommer i skolan, och sen 2 dagar veckan efter det, sen åker vi till fjällen, och sen är det verkligen inte många dagar kvar till sudenten och tills den lilla bebisen vill komma ut :)

Jag undra hur allting kommer att bli sen. Din mamma verkar ju precis lika knäpp som du är. Hela din familj har visat en helt annan sida än den jag lärde känna, det är tragiskt. Men jag tror nog att jag kommer få rätt i slutet, eftersom att jag kommer göra allt för att barnet ska få det så bra som möjligt, och inte bara göra saker för att jävlas med mig! Ni är ju tragiska, hela jävla familjen.

Är så glad att jag har min familj och mina vänner som verkligen bryr sig! <3

Jag älskar er!


Näe nu ska jag gå och börja med maten.


/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0