Duktig jag :)

Jajemen de är jag :)
Eller inte så jätte duktig, men :P Haha ! Har gjort två upgifter nu ikväll, så nu ligger jag inte efter i arbetsmiljö och säkerhet, de känns skönt. Och i morgon ska jag som sagt stanna kvar på skolan, och då tänkte jag bli klar med projektet, eller rapporten, och sen i Samhällskunskap och Historia.

Haha!

Du skriver hela tiden, du skriver massa sms fast jag inte svarar, och du vet varför jag inte svarar. Du skriver som en tok på msn, men jag svarar inte. Till slut skriver, du är du inte där eftersom du inte svara? Haha dumt skrivet :P Sen skriver du att du ska ringa mig i morgon, tror inte du kommer göra det, men det är sånt som märks.
Och ifall du frågar det här med vårdnaden så är du ganska knäpp, finns så mycket annat att bry sig i nu och som händer nu, det där är sånt vi får ta sen, bebisen är ju inte ens född än!

Näe nu ska ja lägga mig och kolla på Tre Kronor tills jag somnar.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0