Datorproblem!

Hej hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag har inte fått någon ny laddre än, och hemma hos mamma och pappa så funkar inte tangentbordet!

Sitter iaf på skolan nu. Sista dagen idag, sen är de äntligen lov :) Efter skolan ska jag skynda mig hem till lägenheten och hämta lite saker, sen ner på stan och äta middag med Emma, bara hon inte glömmer bort mig :P Så ska jag springa och köpa present till pappa och Zanna, och lite saker till mig själv. Och sen äntligen sätta mig på 18.20 bussen hem till mamma och pappa igen. Kommer inte hinna träffa lillskruttan idag heller :(

I morgon så kommer Anette, Jan och Alexander och massa från Luleå, de ska bli roligt :) Och sen någon dag nästa vecka åker jag och mamma till Umeå och hälsar på några dagar ska bli skönt :)

Ja vad har hänt mer då?
Jo vi fick lämna tillbaka bilden vi köpte. Det var fel motor och massa skit med den. Försäljaren hade oxå blivit lurad. Men i måndags när dom hämtade bilden så åkte pappa och köpte en ny :) En likadan fast ett år nyare, mycket finare inredning i den :) Få se om jag får provköra den i morgon kanske? :) Men jag ska ju köra till Umeå så jag hinner nog köra :)

Jag fick lön denna månad fast ja inte ens skulle ha de :) Hade blivit nå fel så ja hade inte fått min lön i Januari så jag fick den nu istället :) Det tackar jag för!
Och sen i fredags när jag kom hem till mamma och pappa så hade jag fått ett brev om hur mycket skatt jag skulle få tillbaka eller bli skyldig.
När jag öppnade brevet och läste blev jag mer än överlycklig! Jag fick tillbaka 7600 kr!!!! :D
Men pengarna kommer inte fören i Juni, och då ska jag nog köpa en vagn :)

Hoppas verkligen att jag får en ny laddare idag, har Jennifers nu och jag antar att hon snart vill ha tillbaka den.
Men Itgubben är inte här fören i eftermiddag. Suck.

Igår var jag hos BM, har så jävla ont i revbenen så jag fick en extra tid att kolla vad det var. Men det var ingen fara med barnet och det hade ingenting med graviditeten att göra, så jag skulle höra av mig om jag blev sämre. Har ju tid där på Tisdag, då ska ja ta en massa prover och kanske få höra på hjärtljudet :)
Få se om Johan nu ska med som han sa. De blev ju problem när de va så tidigt. Ja herregud säger jag bara om det.

Näe nu ska jag ta och plugga lite!

/Malin Håkansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0