Äntligen

Hej hej

Just nu sitter jag i sängen och ska snart krypa ner under täcket och ÄNTLIGEN få sova! Det har jag längtat efter hela dagen lång, och nu är jag äntligen här :)

Efter skolan idag så skulle ju jag och Niklas skynda oss att städa innan Morfar och Monica kom, vi hann innanför dörren, in i köket och äta varsin banan, sen hör vi hur någon är på dörren våran, då är det ju dom som kommer. Monica fick sluta tidigare.
Så vi åker ner på stan och käkar, gott gott :) Sen på Jula, Coop och Rusta, sen hem och städa duscha kolla på TV fika och nu sitter jag här hur trött och slut som helst. Känns skönt att jag är ledig i morgon, för då ska jag sova :)

I morgon så åker jag hem med Morfar och Monica, packar och donar klart för på Onsdag åker jag till fjällen :)
Så ska jag även kolla på en lägenhet på Onsdag oxå, och gå på banken och växla in mina burkpengar eftersom att jag och mamma ska ta en sväng in på Dollar när vi åker hem från fjällen på Lördag :)

Näe nu ska ja byta om och lägga mig under täcket och läsa en bok som jag fick låna av Diana idag, som hon tyckte va jätte bra, så vi få väl se då.

/Malin Håkansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0